Skip to content

Servicedesk

Hoe kan onze servicedesk u helpen?

Onze supportmedewerkers ondersteunen u op vlak van allerhande technische vragen, status van een opdracht of het totaalbeheer van uw opdrachten gestoeld op de overeengekomen SLA’s.

Wij zorgen voor uw omgeving

Maak een afspraak voor al uw ongediertebestrijding

+32(0)3 298 01 01

Een greep uit onze diensten?

Onze supportmedewerkers proberen u steeds zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen met uw vragen of problemen.

Onze servicedesk staat 24/7 ter beschikking van onze klanten. Opdrachten en aanvragen worden geregistreerd in onze knowledge database waarbij onze klanten met de gewenste frequentie geïnformeerd worden.

Welke principes streven we na?

Engineering Facilityship

Waardecreatie door toepassing van het principe ‘customise & supervise’. Daarbij staan kernwaarden als continuous improvement en optimalisatie centraal.

Facilitysolving

We leveren diverse ondersteunende diensten en producten die essentieel zijn voor een goede werking van de bedrijfsprocessen, maar niet eigen aan de core business van onze klanten. We leveren oplossingen voor alle mogelijke courante en niet-courante vraagstukken in een bedrijfsomgeving.

Tijdkritische service

Moet u dringend een dienst laten uitvoeren? Heeft u bijvoorbeeld een feest in uw restaurant en heeft u plots last van plaagdieren, electro valt uit, dak is lek en/of andere problemen? Contacteer dan direct onze specialisten. Zij staan 365 dagen, 24 uur per dag voor u klaar en bieden u een snelle en goede service onder een strakke deadline.

Onze supportmedewerkers proberen u steeds zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen met uw vragen of problemen.

Support & services

Een oplossing voor elk probleem.

Support & services bij particulieren of bedrijven

Allerlei oplossingen voor particulieren of bedrijven.

REKEN 24/7 OP ONS

Kernwaarden Group Limas

Customise

Elke omgeving is uniek en vraagt dus ook om specifieke facilitaire oplossingen. Onze experts analyseren en definiëren uw noden en wensen, en zetten die om in reële oplossingen.

24/7 support & desk

Onze medewerkers zijn in staat om binnen een korte tijdspanne het probleem te analyseren, aan te pakken én op te lossen. Ze staan 365 dagen en 24 uur per dag voor u klaar.

Supervise

Elke Facilityship wordt ondersteund door onze supportdesk. Onze dienstverlening gaat verder dan enkel de implementatie van onze oplossingen. We zorgen er ook voor dat die continu worden bewaakt.

Tijdkritisch

Naast reguliere, voert Group Limas ook opdrachten uit waarbij het tijdstip van aanvang, duurtijd en deadline van het project van cruciaal belang zijn. Onze vakmensen gebruiken steeds de meest duurzame en kwalitatieve oplossingen.

Anderen bekeken ook

Limas facilities_nieuw groen_grijs

SCHOONMAAK

Limas facilities_nieuw groen_grijs

TECHNISCHE DIENSTEN

Limas facilities_nieuw groen_grijs

TOTAALPROJECTEN

Offerte aanvragen?

Vul hier alle velden in, wij contacteren u zo spoedig mogelijk en bezorgen u onze offerte